poniedziałek

U Nebri candy oraz problemy z licznikiem

U Nebri jest świetne Candy


Od jakiegoś czasu zaczęłam przyglądać się swojemu licznikowi wejść na bloga i okazało się że coś szwankuje . Jednak nie wiem w czym tkwi problem - być może ktoś z Was też zauważył taki problem. Mianowicie zazwyczaj wejść na mojego bloga było do 100 w ciągu 24 godzin od kilku dni tych wejść jest pod 300. Zdziwiło mnie to i postanowiłam to sprawdzić napisałam do jednej z osób, które wg licznika wchodzą do mnie najczęściej i okazało się że jest to niemożliwe. Założyłam równocześnie drugi licznik i dziś ta różnica wynosi właśnie ok 200 wejść. Jak to skorygować i sprawdzić a jeszcze lepiej jak to naprawić i unormować. Dodam, że w ustawieniach mam zaznaczone aby moich wejść licznik nie liczył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozdrawiam