poniedziałek

Wygrałam Candy u Romy i konkurs u Justyny

Chciałabym Wam się pochwalić ale nie dlatego że wygrałam, ale dlatego, że udało mi się to pierwszy raz :) Mam oczywiście nadzieje, że nie ostatni. Pierwsze zaskoczenie było u Justyny kiedy to zobaczyłam swój nick na karteczce - okazało się że jako jedynej "prawie" udało mi się  odgadnąć jaką modliszkę posiada Justyna. Szczerze mówiąc przyłożyłam się trochę do tego konkursu ponieważ absolutnie nie znam się na modliszkach i musiałam trochę ich pooglądać w internecie, ale że są takie możliwości to czemu miałam nie korzystać :) Nagrodą jest niespodzianka na którą z niecierpliwością czekam :)
Chwilę potem ujrzałam się w wynikach zielonego Candy u Romy a że nagrodą będzie sutaszowy biżutek tym bardziej jestem podekscytowana ponieważ wiem że Roma tworzy piękne rzeczy ze sznureczków.
Informuję również Panie, które wygrały u mnie Candy że przesyłki zostały wysłane i lada dzień mogą się spodziewać wizyty listonosza :) Mam nadzieję że się nie zawiodą i pochwalą się na swoich blogach :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję Ci to wspaniałe uczucie, które nie tak dawno przeżyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozdrawiam